نگار جونمنگار جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ثمره عشق مامان و بابا

مامان نگار هستم

ولادت حضرت معصومه(س) وروز دختر مبارک

1394/5/25 15:33
نویسنده : مامان جون
978 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دل مامان و بابا.بوسدختر خوشگل و دوست داشتنی من اول از همه از اینکه چند ماهه  وبلاگتو آپدیت نکردم عذرخواهی میکنم.نگارجونم ما از اوایل اردیبهشت شدیدا دنبال خرید خونه بودیم و من و بابا جون تمام وقتمونو به این کار اختصاص داده بودیم و بالاخره به لطف خدا و یاری امام زمان(عج) ما در روز نیمه شعبان خونه مورد نظرمونو پسندیدیم و اوایل تیرماه و در ماه مبارک رمضان اسباب کشی کردیم و تاالان هم مشغول کارهای خونه جدید بودیم دختر گلم امروز بیست وپنجم مردادماه روز میلا حضرت معصومه (س) و روز ملی دختر هست،من این روز قشنگو به تو دختر ناز و خوشگلم تبریک میگم .محبتنگارم ما دقیقا دو سال پیش در همچین روزی رفتیم سونو گرافی و فهمیدیم که در روز دختر خدا به ما یک دختر گل رو هدیه داده.بازهم خدارو به خاطر داشتن تو هدیه الهی شکر میکنیم و مثل همیشه از خدای مهربون میخوام که همیشه حافظ و نگهدارت باشه،من و بابا جون عاشقانه دوستت داریم.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)