نگار جونمنگار جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ثمره عشق مامان و بابا

مامان نگار هستم

از پوشک گرفتن دخترگلم

1395/5/4 15:56
نویسنده : مامان جون
560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان .منو ببخش که به دلیل مشغله های زیاد وبلاگتو دیر به دیر به روز میکنم.من در تاریخ 26 خرداد (در27 ماهگیت)بالاخره موفق شدم که تو نازدونه گلمو از پوشک بگیرم.خیلی پروسه سختی بود ولی به لطف خدا و همکاری خودت با تشویق و جایزه و ... تو دخترگلم مستقل شدی.خیلی خوشحالم که داری کم کم بزرگ میشی و به شدت دلت میخواد مستقل باشی .اما شیطون بلای من جدیدا حسابی از من و بابا جون انرژی میگیری . بازم مثل همیشه میگم که دوستت داریم و خدا رو به خاطر دادن هدیه ای چون تو تا ابد شکرگزاریم امیدوارم مثل همیشه خدای مهربون حافظ و نگهدارت باشه نگار عزیز مامان و بابا. راستی در آخر چند تا از عکس های آتلیه  ات رو میزارم.

پسندها (1)

نظرات (0)