نگار جونمنگار جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

ثمره عشق مامان و بابا

مامان نگار هستم

تولد دوسالگی نگارجون

1394/12/21 16:23
نویسنده : مامان جون
537 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان و بابا ، نگار عزیزم خیلی دوستت دارم.منو ببخش که مدتی هست  که به دلیل مشغله زیاد نتونستم وبلاگتو به روز کنم .خجالتبیست و یک اسفند نودو چهار تولد دوسالگی تو عزیزدلمون بود.دخترگلم ماشاءلله حسابی شیرین تر و دوست داشتنی تر شدی.محبتانقدر خوش بیانی و با زبونت طوری دلبری میکنی که همه رو جذب خودت کردی.من و باباجون رو مرتب با لقب مامان عزیزوگلم و بابای عزیزوگلم خطاب میکنی.بغلالبته لازم به ذکر هست که بگم حسابی لجبازو یک دنده شدی و دلت میخواد همه کارهاتو شخصا خودت انجام بدی و کسی هم کمکت نکنه و مستقل باشی.بوسکه البته اقتضای سنت هست.عزیزدلم امسال به دلیل اینکه تولدت با ایام فاطمیه متقارن شد ما نتونستیم برات تولد بگیریم البته ان شاءلله سال آینده جبران میکنیم.فقط برات یه کیک پرتقالی پختم و چندتا عکس و فیلم ازت گرفتیم.مثل همیشه میگم که من و باباجون خیلی دوستت داریم و خدای مهربونو به خاطر هدیه ای چون تو تا ابد شاکریم آرام.از خدا میخوام که مثل همیشه حافظ و نگهدارت باشه ثمره عشق من و بابا جون.

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)