نگار جونمنگار جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ثمره عشق مامان و بابا

مامان نگار هستم

راه رفتن نگارجون بهترین کادو تولد مامان جون

1394/2/2 12:43
نویسنده : مامان جون
1,360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان و بابا.قربونت برم دیگه شکر خدا یکسالگی رو پشت سر گذاشتی و داری کم کم بزرگ میشی .نگارجونم دقیقا شب تولد مامان جون (27 فروردین)شما بلندشدی و بدون کمک پانزده قدم برداشتی من و بابا جون کلی ذوق کردیم بغلتو بهترین کادو تولدم رو در شب تولدم به من دادی عزیزم. محبتامیدوارم تو زندگی  قدمهای موفقیت را گام به گام برداری و مایه افتخار من و بابا جونت بشی. بوسمثل همیشه میگم که من و بابا جون عاشقانه دوستت داریم و خدارو برای داشتن تو فرشته کوچولو تا ابد سپاسگزاریم. در پایان چند تا عکس از تو فرشته کوچولومون و یک عکس از کیک زیبایی که بابا جون برای تولد من زحمت کشیده بود و خریده بود میزارم.چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)